Massachusetts Cop Forum banner

MOTORBENDES aan de zuidkust

49K views 14 replies 13 participants last post by  CCCSD  
#1 ·
Welke BIKER GANGS zijn gevestigd aan de zuidkust (Massachusetts)? In welke steden/dorpen bevinden zich hun clubhuizen? Alle info wordt gewaardeerd. Bedankt. DRAGNET

#3 ·
Outlaws zijn gevestigd in Brockton, Taunton en ik geloof de Cape. De leiding raakt in opschudding, denk ik, vanwege een drugskartel dat net is opgerold en veel van de E Board Guys zijn opgepakt. De Black Pistons zijn een aangesloten organisatie van de Outlaws en bevinden zich ook in de omgeving van Taunton.

De Hells Angels vestigen zich in Bellingham en ze hebben ook een aangesloten organisatie in de omgeving, ik geloof de Devils Disciples?

#12 ·
Outlaws zijn gevestigd in Brockton, Taunton en ik geloof de Cape. De leiding wordt volgens mij opgeschud vanwege een drugskring die net is opgerold en veel van de E Board Guys zijn opgepakt. De Black Pistons zijn een aangesloten club van de Outlaws en bevinden zich ook in de omgeving van Taunton.

De Hells Angels vestigen zich in Bellingham en hebben ook een aangesloten club in de omgeving, ik geloof de Devils Disciples?
De duivelsleerlingen en de engelen zijn zeker niet op goede voet en zijn dat ook nooit geweest, de leerlingen staan zo goed als alleen in Massachusetts en zijn zo goed als een stervende club met zeer kleine aantallen wat betreft leden..

#5 ·
Zeg me niet dat ik het gezegd heb, maar de Nomads (H.A. subgroep) hebben misschien een afdeling buiten de South Shore of Boston en de Hells Angels. Ik weet dat de Hells Angels een nieuwere vestiging hebben in Worcester aan de Canterbury St. Hun subgroep, de Vietnam Vets (ik denk dat ze zo heten), zitten op de hoek van Southbridge en Cambridge St. Ook groepen uit de omgeving van Worcester die met de Hells Angels zijn gefuseerd, zijn de Pale Riders en Armagedon.
Ik denk dat ik daar gedeeltelijk gelijk in heb.

G
#6 ·
Halverwege de jaren 90 waren de Outlaws op zoek naar een potentieel clubhuis in de omgeving van Quincy/Weymouth/Hingham/Hull, maar we pakten de president op voor het illegaal dragen (S&W 9mm) terwijl hij een kogelvrij vest droeg (nog een misdrijf), en dat haalde de wind wel uit de zeilen.

#10 ·
Een paar weken geleden overuren gedraaid tijdens de staking van het nationale elektriciteitsnet. Word opgeroepen voor een klus, die hetzelfde verloopt als elk ander detail. 2 Outlaw MC-motorrijders (beiden met 1%-patches) rijden voorbij, maken een U-bocht en stoppen op de werkplek. We hebben al veel problemen gehad met de stakers en het is al een paar keer bijna tot vechtpartijen gekomen. Mijn gedachten gaan meteen uit naar de vakbond die deze jongens heeft gestuurd om de niet-vakbondsleden die de klus uitvoeren te intimideren. Jongen, wat zat ik ernaast. Ze trekken hun jacks uit en trekken groene Nat Grid Work-vesten aan. Dat vond ik interessant.