Welke BIKER GANGS zijn gevestigd aan de zuidkust (Massachusetts)? In welke steden/dorpen bevinden zich hun clubhuizen? Alle info wordt gewaardeerd. Bedankt. DRAGNET
De duivelsleerlingen en de engelen zijn zeker niet op goede voet en zijn dat ook nooit geweest, de leerlingen staan zo goed als alleen in Massachusetts en zijn zo goed als een stervende club met zeer kleine aantallen wat betreft leden..Outlaws zijn gevestigd in Brockton, Taunton en ik geloof de Cape. De leiding wordt volgens mij opgeschud vanwege een drugskring die net is opgerold en veel van de E Board Guys zijn opgepakt. De Black Pistons zijn een aangesloten club van de Outlaws en bevinden zich ook in de omgeving van Taunton.
De Hells Angels vestigen zich in Bellingham en hebben ook een aangesloten club in de omgeving, ik geloof de Devils Disciples?
Er zijn geen motorbendes in Massachusetts, alleen clubsWelke BIKER GANGS zijn gevestigd aan de zuidkust (Massachusetts)? In welke steden/dorpen bevinden zich hun clubhuizen? Alle info wordt gewaardeerd. Bedankt. DRAGNET
Waarom reageer je op een draad uit 2008???Er zijn geen motorbendes in massa, alleen clubs